ייעול ניהול קליניקת הטיפול הפרטית שלכם

13/06/2011 מערכת טיפולוג

אתם רוצים לשפר את יעילות הקליניקה או המשרד הפרטי שלכם, תוך כדי משיכת מטופלים נוספים?
מערכות ניהול טובות יכולות להיות בדיוק מה שאתם צריכים על מנת לקחת את הקליניקה שלכם לשלב הבא של שירות למטופלים שלכם.
בניהול קליניקה פרטית לטיפול, המשפט “זמן זה כסף” לעולם לא היה נכון יותר.
מערכת ניהול יכולה לסייע להשתלט על חלק גדול של עומס העבודה היומי, לשחרר את הזמן שלכם כך שתוכלו להתמקד בטיפולים.
כמו כן מענה במהלך כל היום, כולל לאחר שעות העבודה הינו חובה על מנת לשמר את המטופלים הקיימים, ולסייע למשוך מטופלים חדשים..

ניהול ממוחשב של תשלומי המטופלים
מטפלים רבים מנהלים את תשלומי המטופלים בפנקס חשבוניות ופנקס רישום.
דרך ניהול זו מקשה על מעקב התשלומים, במיוחד למטפלים המאפשרים למטופלים לדחות תשלומים, לשלם בתשלומים או אחת לחודש.
בניהול קליניקה אפקטיבי חשוב כי כל התשלומים ינוהלו בצורה ממוחשבת על מנת למנוע מקרים בהם התשלום “נופל בין הכסאות”, או הגביה מתבצעת
באיחור. כמו כן יכולת הנפקת דו”חות תשלומים שוטפים למעקב אחר קבלת כספים מקצרת זמני גביה, ומבטיחה כי כל התשלומים יתקבלו.
תיעוד הסטוריית טיפולים
בעת ניהול קליניקה פרטית, מטפלים לעיתים מטפלים בעשרים מטופלים בשבוע, ויותר.
ניהול כל פרטי המטופל והסטוריית הטיפולים במחברת או קבצי WORD מקשה על מעקב שוטף של הסטוריית המטופל, וכל הפרטים החשובים לגביו.
מערכת ניהול ממוחשבת מאפשרת בלחיצה על מקש אחד לצפות בכל הפרטים הרלוונטים, ולהדפיס דו”חות במקום הקלדתם.
לא רק מערכת מסוג זה תחסוך זמן יקר של המטפל, אלא גם תשקף למטופלים חזות מטפל מקצועי ומעודכן.
זמינות המידע
כמנהלים של קליניקה משלכם, זמינות ונגישות הינם חשובים ביותר להצלחת העסק.
מערכת ניהול אינטרנטית מאפשרת לכם בכל זמן נתון, ומכל מקום בו יש חיבור לאינטרנט, לגשת לכל המידע על המטופלים,
ולהמשיך את עבודתכם המשרדית גם מהבית, מבית המשפחה, בית קפה או במהלך חופשה באילת או בחו”ל.
שירות מענה טלפוני
כאשר המטופל הפוטנציאלי מבצע את שיחת הטלפון הראשונית, זו ההזדמנות הראשונה שלכם ליצור קשר אכפתי כמטפל למטופל.
אם אתם לא זמינים לקחת את השיחה הראשונה, המטופל עלול לעבור למטפל הבא.
כיום יש חברות רבות המעניקות שירותי מענה טלפוני, גם 24 שעות ביום.
אתם יכולים לקבוע את שעות המענה, משפט הפתיחה והשירותים שהמענה יתן. כמו כן, ניתן להחליט כי המענה רק ייקח הודעות עבורכם ויבצע תיאום ציפיות,
או יבצע גם את זימון הפגישה. עלות מענה מסוג זה תחזיר עצמה במהירות על ידי חסכון בזמן שלכם, וכניסת מטופלים חדשים לקליניקה.

בין אם זה חיסכון בזמן או נוחות המטופלים שלכם, מעבר למערכת ניהול תייעל את העבודה, תחסוך זמן, ותסייע להגדלת הפרקטיקה הפרטית שלכם.

לקריאה נוספת על מערכת ניהול לעוסקים בטיפול
אודות מערכת לניהול קליניקה, טיפולוג
נסו עכשיו את מערכת טיפולוג חינם וללא כל התחייבות: הרשמה